🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 فروغ‌زمان

(ثبت: 254953) دی 23, 1401 
فروغ‌زمان

 

گُفت…
رَفت…
خُفت…
فُروغ با فُروع!

داستانِ گنجشک پَر
هنوز ادامه دارد!

 

ـــــــــــــــــــــــ
سیدمحمدرضا لاهیجی
ساکوتی.هند
ـــــــــــــــــــــــ

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (5):

نظرها
  1. سلام و درود جناب رضاپور

    شب خوش

    از لطف و بزرگواری شما سپاس‌گزارم

    عید بر شما مبارک

  2. سلام و درود جناب یغمایی گرانقدر

    از حُسن نڟر و بزرگواری شما سپاس‌گزارم

    عید بر شما مبارک

  3. سلام و درود جناب دکتر
    شب خوش

    از لطف حضور و مهربان نگاه شما بزرگوار سماس‌گزارم