🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 فطر عاشقان

(ثبت: 4327) تیر 1, 1396 
فطر عاشقان

به هر طرف که می روم دلم  به جستجوی توست

و انعکاس ِ روشنی  که حس  ِ عطر و بوی  توست

قفس  قفس   شکسته ام    بشوق    ِ پَر  گشودنی

چه می شود که بشکند دری که رو بروی  توست

کشیده    قد    برابرم    ،    نیاز    ِ  اشتیاق    ِ  تو

نماز  ِ  شمس  و والضحی  نشان   ِ آبروی توست

دوباره شیهه میکشد دلی که مست ِمستِ توست

بخوان  حدیث  ِ الفتی   ترانه   در  گلوی  توست

چه   شاخه ای   خزان   زده    بانتظار   ِ  رو یشم

فدای  عطر  ِرستنی که  در  هوای   هوی  توست

طلسم  سلطه  ی عطش  بدست  ِ  باورم شکست

نگاه  ِ  ممتد  ِ  سحر   دوباره   رو بسوی   توست

شناورم   چنان   طلا    میان    ِ  بهت    ِ  لحظه ها

شکفته  فطر  ِ  عاشقان   دوباره  گفتگوی  توست

طلعت خیاط پیشه (طلای کرمانی)

عید سعید فطر بر همه ی عاشقان مبارک باد.

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1.  درود بر شما خواهر  گرامی عبادات اطا عات  مورد قبل در گاه حق

  2. مهران اسدپور

    تیر 2, 1396

    درودها بر ملکه شعر پاک، بانو خیاط پیشه گرانمهر ؛

    دستمریزاد…

    مستفید شدم…

    با آرزوی قبولی طاعات و عبادات حضرتعالی …

    من هم به نوبه خود و پیشاپیش فرا رسیدن عید سعید فطر را به شما و دیگر یاران و همراهان شعر پاک، تبریک ، تهنیت و شادباش عرض میکنم…

    در پناه حق شاد و تندرست باشید.

    • جناب اسدپور ارجمند

      از لطف شما ممنونم

      موفقییت روزافزون شما آرزوی من است

  3. عرض سلام و ارادت ملکه شعر پاک

    طاعات و عبادات قبول . عید فطر مبارک

    و مبارکتر از آن سالروز تولدتان 

    تولدتان مبارکـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

    همیشه شاد و تندرست باشید

  4. خانم تیموریان ارجمند

    ممنونم از لطف شما

    دوستتان دارم

    خدا یارتان

  5. درودها سرکار خانم خیاط پیشه

    زیبا سروده اید

    خوش باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا