🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 فقط زنده باش

(ثبت: 6404) مرداد 15, 1397 
فقط زنده باش

سینه‌ها در تب‌وتاب‌است‌خدامیداند 
دلِ ملت که کبــاب است خدا میداند 
هرکَسی‌هرچه توانست ربود از مَردم 
ژنِ‌برتر چو حساب است‌خدا میداند 
زنده‌بودن شده تنها هدف و کارِ همه 
این‌چه‌رسم‌وچه‌عذاب‌است‌خدامیداند 
طالبِ‌زندگی‌ام ، هر طرفی می گوید 
واقعی‌نیست حباب‌است‌خدا میداند 
تشنه‌ام‌قطره‌ی آبی‌زِچه‌رونیست،بگفت 
موجبش‌کشفِ‌حجاب‌است‌خدامیداند 
فکر واندیشه‌دگرنیست‌ملاکِ‌سنجش 
جیب‌ها حدّنصــاب است‌خدا میداند 
در چنین وضــــــعِ اسفبــــــار برایِ مَردُم 
آرزوها که ســــراب است خدا میداند 
گرکه‌حامی‌سخنی‌گفت‌زِحدَّش‌افزون 
قسمتش‌سُربِ‌مذاب‌است‌خدامیداند 
کاشکی پاک شَوَد گَرد و غبــــــارِ افکار 
وضعِ امروز خراب است خدا میداند 
میر و مولا چو بیاید دلِ ما شاد شَوَد 
دیدنش عینِ‌ثواب است خـدا میداند

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها 13 
  1. Z .M

    مرداد 15, 1397

    درود برشما استاد عالیقدر

    بسیار زیبا و عالی

    در پناه حق

    • سلیمان حسنی

      مرداد 16, 1397

      سلام وسپاس برشما.ایزدسبحان یارتان باد

  2. محمدعلی رضاپور

    مرداد 15, 1397

    خدا می داند

    • سلیمان حسنی

      مرداد 16, 1397

      سلام.شادمان وسلامت باشید.ممنون

  3. مهران اسدپور

    مرداد 16, 1397

    درود و دستمریزاد دوست گرانقدر ؛

    عالیست گرامی …

    کسب فیض شد …

    • سلیمان حسنی

      مرداد 16, 1397

      سلام دوست بزرگوار.سپاسگزارم از محبت شما.یزدان بخشنده پناهتان باد

  4. درود بر شما 

    • سلیمان حسنی

      مرداد 17, 1397

      سلام وسپاس برشما:درپناه ایزدسبحان پاینده باشید.

  5. رضا زمانیان قوژدی

    مرداد 16, 1397

    سلام…

    زیباست اندیسه تان…

    مانا باشید…یاعلی

  6. رضا زمانیان قوژدی

    مرداد 16, 1397

    سلام…

    زیباست اندیسه تان…

    مانا باشید…یاعلی

    • سلیمان حسنی

      مرداد 17, 1397

      سلام دوست ارجمند:ازلطفتون تشکرمیکنم.خدایارتان باد

  7. اله یار خادمیان

    مرداد 17, 1397

     درود   بر  شما

    • سلیمان حسنی

      مرداد 17, 1397

      سلام برشماسرورارجمند:خیلی ممنونم.یزدان بخشنده نگهدارتان باد

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا