🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 فنگ‌شوییِ هارپوکراتس

(ثبت: 251740) مهر 11, 1401 
فنگ‌شوییِ هارپوکراتس

 

دو قاچِ سرخِ لبانم را
سکوت خورده ‌است!

 

اکنون
نَقلِ به‌مضمون
ضمیرِ اوّل شخصِ مُفردِ خفقانم!

 

ـــــــــــــــــــــــ
سیدمحمدرضا لاهیجی
ساکوتی.هند
ـــــــــــــــــــــــ

 

 

 

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا