🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 فهمیدیم

(ثبت: 214585) شهریور 16, 1398 

تا مشرق و آفتاب را فهمیدیم
بر نیزه سری خضاب را فهمیدیم
روزیکه الستُ گفت دادار جهان
از خون خدا جواب را فهمیدیم

ما کرسی قوس قاب را فهمیدیم
یک ذره ای از شتاب را فهمیدیم
از خیمه به قتلگاه بس آمد و رفت
یک خواهر و اضطراب را فهمیدیم

شمع شب و التهاب را فهمیدیم
بال و پر و انتخاب را فهمیدیم
پروانه تر حسین زهرا آن شب
آتش به دلی کباب را فهمیدیم

ما معنی صبر و تاب را فهمیدیم
فرق گنه و صواب را فهمیدیم
در صبحدم نزولی از آیه عشق
بیداری و شهر خواب را فهمیدیم
قرقیزستان، بیشکک هفتم سپتامبر ۲۰۱۹

 

 

 

 

نظرها
  1. امیر جلالی

    شهریور 16, 1398

    تا مشرق و آفتاب را فهمیدیم
    بر نیزه سری خضاب را فهمیدیم

    چه آغازی … بی نهایت زیبا و معنا دار و اثر گذار …
    بسیار بهره بردم و درود بر شما

  2. رسول رشیدی راد

    شهریور 16, 1398

    🌷🌷🌷🌷🌷
    با سلام و درود خدمت آقای معصومی عزیز
    مثل همیشه زیبا و در خور توجه
    زنده باشید
    🌹🌹🌹🌹🌹

  3. ولی اله بایبوردی

    شهریور 16, 1398

    سلام و درودها

    جناب معصومی عزیز

    در صبحدم نزولی از آیه عشق
    بیداری و شهر خواب را فهمیدیم

    اجرتان با حسین بن علی علیه السّلام

    🌹🌹🌺🌹🌹

  4. فاطمه اکرمی

    شهریور 17, 1398

    بسیار زیباست سلام و درودلذت بردم
    🌿🍃👌👌

  5. سلام و درودتان باد استاد عزیز

    🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا