🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 فی خورده است زندگی من بَر آتشی

(ثبت: 2640) مهر 28, 1395 
فی خورده است زندگی من بَر آتشی

دیگر به احترام تو آرام می شوم

گویی مباش پخته دگر خام می شوم

سرمست و شاد با خودِ خود می توان شدن

تا با سکوتِ محضِ تو همگام می شوم

شاید که “می” شدن  نتوانم، ولی  مَها

حتماً بدان برای تو یک جام می شوم

از تازیانه های نگاهت شکسته دل

بَر وحشی نگاه تو من رام می شوم

فی خورده است زندگی من بَر آتشی

خاکستری قسم که سرانجام می شوم

سَروَم ولی بخاطرِ حکمِ دو چشم تو

باشد ، بیا ، شکوفه ی بادام می شوم

در سرزمینِ شام،  خدا را حکایتی

طارق، فدای بانوی آن شام می شوم

27 آذر 1392