🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قابِ خیالم

(ثبت: 256070) بهمن 20, 1401 

 

ای عشق تو رویای محالم شده ای

یک دلخوشی رو به زوالم شده ای

میبینمت هر روز، ولی میدانم

چون عکس، فقط قاب خیالم‌ شده ای

 

 

 

 

نظرها 24 
  1. درود و زیبا. درخوانش زوال گذاشته شده خیلی بیشتر به مفهوم کمک می کند

    • درود برشما سپاس از حسن توجهتان ماناباشید🙏🌺🌺🙏

    • به عرض گرانقدر اینکه اشتباه تایپی رخ داده متاسفانه
      مصرع دوم
      یک دلخوشی روبه زوالم شده ای
      قدردان حسن توجهتان سپاس🙏🌺

  2. علی معصومی

    بهمن 20, 1401

    ♡♡♡♡

  3. مسعود مدهوش

    بهمن 20, 1401

    درودتان باد مهر بانو مهربان ارجمند و فرهیخته🌹☘️🌾🍃

    کوتاهی به وسعت خلیج همیشه فارس،زیبا و دلنشین🌹☘️🌾🍃قلمتان هماره نویسا🍃🌾☘️🌹🌹🍂🌱👏

    • درود برشما سپاس از حضور سبزتان استادگرانقدر #با_آرزوی_بهترینها 🙏🌺🌺🌺🌺

  4. آرمان پرناک

    بهمن 20, 1401

    درود بر شما
    بسیار زیبا بود
    پاینده باشید

  5. طارق خراسانی

    بهمن 20, 1401

    سلام و درود
    بر مهربان پاک

    رباعی بسیار زیبایی ست

    در پناه خدا 🌱🌷👌👌👌👌👌👌👌👌🌷🌱

    • درود برشما ضمن تشکروقدردانی از حصورهمیشگی سبزتان بابت حسن توجهتان سپاسگزارم #با_آرزوی_بهترینها 🙏🌺🌺

  6. محمدعلی رضاپور

    بهمن 20, 1401

    درود بر شما

  7. سلام
    زیبا بود موفق باشی و پیروز

    • سلام
      نگاهتان زیباست
      سپاس از حضورتان
      ماناباشید
      #با_آرزوی_بهترینها 🙏🌺🌺🌺

  8. پروانه آجورلو

    بهمن 20, 1401

    👏👏👏🌺

  9. صفا یغمایی

    بهمن 20, 1401

    درودتان بانوی هنرمند
    زیباست.آفرین
    🌺🌺🌺

    • بهمن 21, 1401

      درود برشما
      سپاس از حسن‌توجهتان
      ماناباشید
      #با_آرزوی_بهترینها 🙏🌺🌺

  10. غلامحسین جمعی

    بهمن 20, 1401

    ای عشق تو رویای محالم شده ای
    یک دلخوشی رو به سوالم شده ای
    میبینمت هر روز، ولی میدانم
    چون عکس، فقط قابِ خیالم شده ای

    درودو سپاس بر شاعر فرهیخته و با ذوقو خوش نگارم سرکارخانم سپیده اسدی

    زیبا زیبا زیباست تابلوی خیلی خیال برانگیزی
    است بزرگوار واقعا دستمریزاد دارد

    آن لحظه که سرو بایدم، بید شدم
    در فصلِ جنون، دچار تردید شدم
    هر چند دروسِ عاشقی از حفظم
    عینک نزدم، دوباره تجدید شدم

    🙏🙏🙏🙏🙏🙏

    • درود برشما
      سپاس از حسن توجهتان ماناباشید
      #با_آرزوی_بهترینها 🙏🌺🌺

    • درودها به به چه شاهکاری
      رباعی زیبایی پراحساسی خواندم احسنت براین طبع زیبا ودلنشینتان👌👌👌👏👏👏
      همچنین سپاس از حسن‌توجه و تشویقتان
      سایتون مستدام و قلمتان جاودان باد 🙏🌺🌺🌺

  11. رسول علی محمدی

    بهمن 21, 1401

    سلام و درودها
    زیبا بود
    شاعرانگی هایتان مستدام🙏🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا