🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قدیما یادش بخیر

(ثبت: 217076) آبان 16, 1398 

با شروع کودکیها آسمان پُر نور بود
در حیاط و مدرسه امواج ِ جشن و سور بود

دست در دست پدر بودم به سوی پارکها
گفتگو با مادرم همواره بس پُر شور بود

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. مينا امينی

    آبان 16, 1398

    درود آقای همدانی
    قلمتان نویسا
    مانا باشید به مهر 💐🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا