🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قد قامت عشق

(ثبت: 5000) آبان 20, 1396 

 

 

پر شده وسعت  نگاه

از  تماشا 

از تو!

ایستاده ای به قد قامتی سبز

در ارادتی سرخ

بر دستانت

قنوت بلند به آسمان می رفت…

بحیثییتی که

بر تو گریه می کرد…

به اینهمه ستم که برت می رفت

گامهای سرخت را

از غبار وغبن زمین

به گریه های خونبارمی شست

و در خونباران  آسمان

بیشتر از پیش  می رهیدی

از هرچه پلشت

از قبل رهیده ای بودی که نگو !

و

من

همه تماشایم به تو !

ای شمایل رویای بلند!

به تو!

نماز می برم

از هرچه  به تو !

نماز  می برم …