🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قربانی

(ثبت: 215771) مهر 21, 1398 

تا به عالم , نفس جولان می دهد
تا به چشمان , رنگ فرمان می دهد

حق هماره در حصارِ ظلمت ا ست
تا ابد اندیشه قربان می دهد

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. عظیمه ایرانپور

    مهر 21, 1398

    درود بر شما
    عالی بود
    قلمتان سبز🌿

  2. سلام و درودها

    استاد ارجمند

    دستمریزاد

    تقدیمی : 💐

    گر ببخشد او برایم رایگان
    ملک دنیا را که راحت زیست هان

    لحظه ای از او نگردم من جدا
    او مرا مونس به هر جا هر زمان

    ولی اله بایبوردی

    21 / 07 / 1398

    🌈🌈🍃🌿💐🌿🍃🌈🌈

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا