🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قرنطینه

(ثبت: 233547) آبان 25, 1399 

 

در قرنطینه ی چشمان تو چندیست اسیرم
هر قطره زِ مژگانِ بلندت بچکید ، آه بمیرم

ویروسِ نگاهت به دل اَنداخت تَبی را
بی مهر و اِشاراتِ تو در بطنِ کویرم

رویایِ وصالی که بدیدم منِ تَب دار
ممنوع شده حال ببین من چه دلیرم

سر می کِشَم آن جامِ پُر از زهرِ فراق اَت
دیدار بمانده به قیامت …! شده دیرم

راحت نِنَشین ! زود بیا ! منتظرم من
بشکن همه ی فاصله را ، تا که نَمیرم

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نقدها
  1. جابر ترمک

    آبان 25, 1399

    درود
    سروده زیبایی است تنها اگر افعالی که ب بر سر آنهخا آورده اید به زبان امروز بیان می شد قطعا از نظر زبانی به فخامت کلامتان می افزود مثل بچکید ، بدیدم ، بمانده

    • کتایون جلیل پور

      آبان 26, 1399

      با سلام و سپاس از توجه و راهنمایی شما 🍃🍃🍃🍃🍃
      پاینده و تندرست باشید 🌺🌺🌺🌺

نظرها
  1. مازیار نژادیان

    آبان 25, 1399

    درودها خانم جلیل پور

    بسیار زیبا و لطیف سروده ای بود از قلم شما

    غزلی به روز و سرشار از حس بود

    امید که هماره بسرایید به مهر ماندگار

    💐💐💐💐💐💐

    • کتایون جلیل پور

      آبان 26, 1399

      سلام و سپاس از دلگرمی شما جناب نژادیان
      با تشکر از نگاه و حضور شما که باعث افتخار است 🌺🌺🌺🌺
      پاینده باشید 🍃🍃🍃🍃

  2. جواد مهدی پور

    آبان 26, 1399

    درود بر شما بانو جلیل پور جلیل القدر

    زیبا ست

    لذت بردم

    زنده باشید

    💐💐💐

    • کتایون جلیل پور

      آبان 26, 1399

      سلام و درود جناب مهدی پور
      سپاس از توجه و همراهی شما
      پاینده باشید به مهر
      🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا