🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قرینہ قرنطینہ

(ثبت: 258888) اردیبهشت 7, 1402 
قرینہ قرنطینہ

بہ استــراحتِ ڪامل نیـــاز دارد غم

بہ حُڪمِ عشق جویده ڪتابِ عمرم را

ــــــــــــــــــــــ
سیّدمحمّدرضا لاهیجے
ساڪوتے.هند
ــــــــــــــــــــــ

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):