🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قسم

(ثبت: 249070) تیر 14, 1401 

 

قسم به عشق و عاشقی
به رنگ خوب رازقی
به داغ هر شقایقی
که دوستدار آن گلم

قسم به حال عارفان
قسم به ذکر عابدان
به شوق و ذوق سالکان
که دوستدار آن گلم

قسم به سرخی شفق
قسم به زردی فلق
قسم به مضغه و علق
که دوستدار آن گلم

قسم به ذکر یاعلی
به ذکر یا رب جلی
شود غمام منجلی
که دوستدار آن گلم

قسم به شور زندگی
به حال ناب بندگی
به عطرچای خستگی
که دوستدار آن گلم

قسم به زهره و زحل
به حرف نه که در عمل
قسم به فیل و به جمل
که دوستدار آن گلم

قسم به سوره ی دخان
به روی پاک گلرخان
قسم به شاه و میر و خان
که دوستدار آن گلم

قسم به آسمانیان
به تک تک ستارگان
به راه های کهکشان
که دوستدار آن گلم

قسم به صبح و عصر و شب
قسم به لرزش و به تب
قسم به قلب ملتهب
که دوستدار آن گلم

قسم به پرده ، پنجره
قسم به نای و حنجره
به آن صدای زنجره
که دوستدار آن گلم

قسم به ماه آسمان
قسم به درد خستگان
قسم به روح رفتگان
که دوستدار آن گلم

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طلعت خیاط پیشه

    تیر 14, 1401

    عجب قسم نامه ای
    زیبا و خواندنی و امیدوار کننده
    درود بر شما
    👏🌹🌹🌹

    • الیاس امیرحسنی

      تیر 15, 1401

      سلام ودرود فراوان برشما
      از لطف شما وتشویق امیدوارکننده ی شما سپاسگزارم
      🌹🌺🌸🌷🌺🌷🌸🌷🌸🌺

  2. نسرین حسینی

    تیر 15, 1401

    درودها برشما قسم نامه ای دلنشین‌

    درودها برشما ❤❤🌺🌺

    • الیاس امیرحسنی

      تیر 15, 1401

      سلام شاعر بانوی گرامی
      از لطف شما سپاسگزارم🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا