🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قصه پر غصه

(ثبت: 254886) دی 22, 1401 

دل پر غصه
بخوان ای مرغ خوش الحان دلم محتاج آواز است
دوباره بال و پر بگشای و باز آ وقت پرواز است

هم آغوش است مهتاب و سکوت دلربای شب
زمان عشقبازی با نسیمی دست و دلباز است

بهنگام سحر یادت بود در خاطرم زنده
که در باد سحرگاهی نمیدانم چه اعجاز است

رخ زیبای خورشید از پس پرده برون آید
خوشا آنکس که دائم با نسیم صبح همراز است

به طنازی بیفشان طره گیسوی مشکینت
بنازم آن دلی را که دمی با عشق دمساز است

به سازی تازه کن داغ دل پر غصه ما را
تو را این قصه پایان و مرا اما سرآغاز است

#امیر_وحدتی_یگانه

 

 

 

نظرها 18 
  1. سلام و درود جناب وحدتی یگانه
    صبح و روز شما به سرشت بهشت

    زیباست و قابل تامل

    • عرض سلام و ادب استاد لاهیجی عزیز.
      همراهی و حسن نظرتان را قدردانم.
      آرزوی بهروزی تان را دارم.
      🥀🌷🌷🥀

  2. طارق خراسانی

    دی 22, 1401

    سلام و درود

    بسیار زیباست

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👌🌹🌿

    • عرض سلام و ادب استاد خراسانی.
      حضورتان موجب دلگرمی و افتخار است.
      سلامت باشید.
      🌻🌻🌹🌻🌻

  3. سیاوش آزاد

    دی 22, 1401

    سلام طیب الله
    درود برین قلم باد

  4. جواد مهدی پور

    دی 22, 1401

    درود بر شما جناب استاد یگانه عزیز

    شعر زیبا و با شکوهی از شما خواندم

    عالی

    دست مریزاد

    زنده باشید به مهر

    💐🙏👏👏👏👏🌹❤️

    • درود و عرض ادب استاد مهدی پور ارجمند.
      بنده نوازی تان را ارج نهاده و آرزوی سربلندی و سعادتتان را دارم.
      🌱🌼🌼🌻🌻🥀🥀🌷🌷🌼🌼🌱

  5. شاعر فرهیخته
    غزلی بسیار زیبا بود ، لذت بردم از خواندنش .
    پاینده باشید به مهر

    • درود بیکران بر ادیب فرهیخته جناب شرعی عزیز.
      نگاه زیبایتان را پاس میدارم گرامی.
      پاینده باشید به مهر.
      🥀🥀💚💚🥀🥀

  6. سلام و درود و خدا قوت
    زادروز حضرت فاطمه را خدمت تان تبریک عرض می کنم.

    • درودها استاد رضاپور گرامی.
      از مهر بیکرانتان سپاس.
      🌼🌼🌱🌼🌼

  7. دی 24, 1401

    درودها جناب یگانه‌ی گرامی وعزیز
    غزل زیبایی را سروده‌اید لذت بردم
    موفق باشیداستاد.
    🌺🌺🌺

    • عرض سلام و ادب استاد گرانقدر.
      از بنده نوازیتان سپاس.
      آرزوی بهروزی و نیک فرجامی تان را دارم.
      🥀💛💛💛🥀

      • صفا یغمایی

        دی 25, 1401

        ببخشیداستاد یگانه پیام فوق
        متعلق به حقیر بود که بدون شناسه خدمتتان تقدیم شده بود.عذر بنده را پذیرا باشید.
        🌺🌺🌺

  8. کیا

    دی 25, 1401

    سلام ارجمند فرهیخیته
    قلمت مانا و اندیشه ات پویا باد.
    بهره ها بردم

    • درود و عرض ادب جناب کیا. خوش آمدید عزیز.
      بهروز و سربلند باشید.
      🥀🥀🥀

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا