🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قطاربهار

(ثبت: 3688) اسفند 29, 1395 

قطار سال نو میاد 

مسافری با ان میاد

ایینه دل و سبز قدم

گل روی و مسیحا نفس

چمدانش پراز امید

با عشق به استقبال برید

رسیدن بهار مبارک

سلام و درود بر استاد طارق خوب دلم

و تمامی عزیزان دست اندر کار سایت خوب شعرپاک ممنونم از زحمات شما مهربانان سالی لبالب عشق و صفا و سلامتی داشته باشید

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):