🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قطب سوم…

(ثبت: 14461) اسفند 14, 1397 
قطب سوم…

◇ گل های احساسم
یخ زده اند!
اینجا قطب سومین جهان است
وقتی گرمای خورشید حضورت را
بر من تابشی نیست.

سعید فلاحی (زانا کوردستانی)

 

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

نظرها
  1. مازیار نژادیان

    اسفند 14, 1397

    درود بر شما🌹🌹🌹🌹🌹

    • زانا کوردستانی

      اسفند 14, 1397

      درود و ادب

      سپاسگذارم

      سپاس از حضورتان
      سپاس از حضورتان

  2. ناشناس

    اسفند 17, 1397

    درود و صد درود بر شما

    موفق و موید باشید
    قلمتان سبز و آزاد

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا