🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قطعی‌ست!

(ثبت: 250107) مرداد 23, 1401 
قطعی‌ست!

 

با دخترِ شعر ازدواجم قطعی‌ست

بر تختِ غزل جلوس و تاجم قطعی‌ست

در بحرِ طویلِ سفره‌‌ام شکرِ خدا

آب و نمک و نانِ کُماجم قطعی‌ست

 

ـــــــــــــــــــــــ
سیدمحمدرضا لاهیجی
ساکوتی.هند
ـــــــــــــــــــــــ

 

 

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا