🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قفس

(ثبت: 3611) اسفند 21, 1395 

بگذارید که تا بال و پری باز کنم
قفسم را بگشایید که پرواز کنم
پرزنم خوش روم آنجا که کبوتر باشد
نغمه و شعر و غزل یکسره آواز کنم

شب بارانی

شب بارانیم را حس نکردی

دل زندانیم را حس نکردی
 در این بیغوله هر شب تا سحرگه
 غمم پنهانیم را حس نکردی

مجنون
 به کنج سینه ام مجنون شد این دل

 چه گویم چشمه چشمه خون شد این دل
 مزن سنگی به این دیوانه شهر
 پی لیلای خود مجنون شد این دل