🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ققنوس روز

(ثبت: 218053) آبان 23, 1398 
ققنوس روز

زمین
جای غریبی ست
به تحمل تو
می اندیشم
نمی دانم
چه وقت بود
نمی دانم زمان
در کدام دقیقه هایش
شناور بود
اما
پنجره باز شد
و نور
در اندام خاکستری شب
رخنه کرد
بیدار شدم
و دیدم که روز
در آشیان خود
بیدار
نشسته است…

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. سپیده طالبی

    آبان 23, 1398

    زیباست و مخیل
    درودها نازنین بانوی مهر🌺

    • مینا یارعلی زاده

      آبان 24, 1398

      درود و سپاس مهربانو طالبی ارجمند
      زنده باشید🌺🌻🌺

  2. علی معصومی

    آبان 23, 1398

    🌺🌸🌷🌸🌷🌸🌷🌸

  3. محمدرضا نعمت پور

    آبان 24, 1398

    با شکوه قلم تاختید همشهری👏👏👏

    • درود و سپاس شاعر گرامی
      سپاس که می خوانیدم
      زنده باشید🌷🌷🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا