🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قلبم«م.م»

(ثبت: 256483) اسفند 2, 1401 

 

قلب من

تنهایی ام را پر میکنی؟

لؤلؤ زیبای من پر دُر میکنی؟

جایگاه من پیش تو

چشمان توست

عاشق عشقت شدم

مرا یاری کن

تا بمانیم باهم

و بخوانیم تا شعر

رنگ غزل گیرد

منزوی در قلمم میمیرد

 

م.م

فاضله هاشمی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اسفند 2, 1401

    سلام فاضله جان

    زیباست

    آفرین

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌🌹🌱

    • فاضله هاشمی

      اسفند 7, 1401

      سلام سپاسگزارم استاد عزیز و بزرگوار

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا