🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قلب بی پناه عشق

(ثبت: 5954) اردیبهشت 16, 1397 
قلب بی پناه عشق

بیا و گونه هایم را زشوقت ارغوانی کن
به رقص شعر لبخندت دل من را روانی کن

منم همچون زلیخا و تویی پیراهن یوسف
تمام تار و پودم را پر از شور جوانی کن

شده دنیا هجوم غم به قلب بی پناه عشق
بیا فکری به حال جنگ غمگین جهانی کن

بهاران بی تو می میرد دل قافیه می گیرد
به جای باد پاییزی، بیا با گل تبانی کن

درون من تپش دارد هنوزم نطفه ی احساس
بیا و پرده برداری از این راز نهانی کن

سکوت تلخ یک کوهم، پریشانی اندوهم
تو با پژواک آرامت برایم نغمه خوانی کن

رها کن حافظ و سعدی،فروغ، نیما و یغما را
بیا گلواژه های شعر من را زندگانی کن

مهِ نازم که با عشقش به تو هرلحظه می تابد
شبیهِ ماه مهرت باش همیشه مهربانی کن

مهناز نصیرپور

پ.ن: منظور از بیت آخر این نبود که من حتی با شاعران و ترانه سرای بزرگی که نام بردم قابل مقایسه هستم که من حتی      اندازه ی ناخن انگشت کوچکشان در شعر گفتن تبحر ندارم بلکه منظورم این بود زندگی کردن در غزلهای شاعرِ زندگیِ خودت مزه ی ناب تری داره …

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):