🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قلب هاب آبی

(ثبت: 4337) تیر 3, 1396 

فروغ چشمان زیبای تو را
روزی ، به شعری ناب
خواهم سرود…
روزی که
قلبها آبی باشد
و دیدگان لبریز شوق…
آن زمان  که باران
 در دشتهای تشنه ،
دوباره آواز عشق را ببارد…!

(ماجد)

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):