🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تنهایی2

(ثبت: 256770) اسفند 10, 1401 
تنهایی2

 

با امواج مبهم خاطره
پارو میزنم
لحظه لحظه
تنهاییم را
در دریای خیال…

 

ماجد08 12 1401
(چالش عکس)

 

 

 

نظرها
  1. نسرین حسینی

    اسفند 11, 1401

    کوتاهی عمیق وقابل تامل

    درودها برشما جناب ماجد عزیز
    قلمتون ماندگار 🍃🌺🍃🌺💚💚

  2. حسن مصطفایی دهنوی

    فروردین 18, 1402

    درود ها
    قلمتان نویسا
    🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا