🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عطر خاطرات

(ثبت: 255744) بهمن 13, 1401 

 

صدایت
بوی هزاران اقاقی داشت
بوی انارهای تازه رسیده پاییز
بوی شیشه هایی پر از عطر خاطرات.
اکنون پاییز دل انگیز
در سینه ام ردی گذاشت
ردی از صدای پای صدایت!
که انگار از دالان بی انتهای خاطره ها
آمده است که دست دلم را بگیرد…
دست دلم را بگیرد و مرا
از کوچه پسکوچه های سکوت
به کوچه های پر از فریاد پاییز ببرد.
کوچه هایی با هزار رنگ زیبا
به رنگ مهر به رنگ عشق
زرد قرمز نارنجی…
به رنگ پاییز هزار برگ هزار خاطره…

 

ماجد
پاییز1400

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    بهمن 13, 1401

    سلام و درود
    چهار فصل تان سرشار از وصل نور

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا