🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تنهایی

(ثبت: 256493) اسفند 2, 1401 
تنهایی

 

دیده بر جام نگاهت داشتم روز نخست
وای من پایان ساغر شد شب تنهاییم

 

ماجد 01-12-1401

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اسفند 2, 1401

    سلام

    مفرد زیبایی ست

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏🌹🌿

  2. مهدی سیدحسینی

    اسفند 4, 1401

    درود🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا