🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حضرت دریا

(ثبت: 230621) مرداد 28, 1399 

 

در آغوشم گیر حضرت دریا !
تنگ …
که بال هایم …
دیگر توان پارو زدن ندارند!
و چشمهایم …
دیگر توان دیده بانی !
و تمام من
همچون تخته پاره ای سرگردان
در پی امواج سرکشت
های های گریه میکند!
درآغوشم بگیر حضرت دریا…

ماجد
99/5/27

 

 

 

 

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    مرداد 28, 1399

    سلام و درود

    دریانورد واژه های عشق باشید!
    🌹🌹🌹

  2. طارق خراسانی

    مرداد 28, 1399

    سلام و درود

    شعری زیباست

    در پناه خدا 🌿👏👏👏🌿

  3. درود برشما🌷

  4. نسرین حسینی

    شهریور 15, 1399

    زیبا بود درود برشما 🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا