🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قلب های نمک سود

(ثبت: 209837) اردیبهشت 26, 1398 
قلب های نمک سود

نه از سر تقدیر
که به حکم یکی قبله ای
چه پولادین قلب هایی
که ماهیان دریای مرده شدند
نه به رسم انتخاب
که به جبر یخبندان
سرفراز جنگلی
پای در زنجیر
سالیان کابوس را
در مسیرهای کوتاه تکراری
میان چهار دیوار بی سقف
به تلخی ناسزا
به زهر سیلی
به زخم داغ …
به یاد آر
سالیان نمور و سرما و درد را
در اعماق حجره فراموش شده گان
به سر کردن
نه از روی تحمل
تنها به رسم عشق
عشق به سهم از یکدیگر
اما …
نیلوفر… خوابی کوتاه بود
زایش … رویایی بی سرانجام
وسحر … خالکوبی روی پوست آب
شمع به خانه نهان را
تازی باد ، به شکار آمده
من به پشت سر نگاه خواهم کرد
و بغض تمام آرزوهایم را
فرو خواهم خورد
من می گویم
و تو باور کن
که واقعیت
نقاشی است
و حقیقت
مهره ای خاک خورده
در بساط نابینایی عتیقه فروش

 

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

نظرها
  1. ولی اله بایبوردی

    اردیبهشت 26, 1398

    سلام

    روان و رسا

    چه بسیار گویندگانی و چه کم شنوندگانی …

    من می گویم
    و تو باور کن
    که واقعیت
    نقاشی است
    و حقیقت
    مهره ای خاک خورده
    در بساط نابینایی عتیقه فروش

    موفق باشید

    🌿🌹🍃

    • امیر جلالی

      اردیبهشت 28, 1398

      جناب آقای بایبوردی با سپاس از لطف و همراهی شما. درود بر شما

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا