🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دنیای بی سایه

(ثبت: 249988) مرداد 20, 1401 
دنیای بی سایه

 

هزاران هزار باران اشک
هزاران هزار آوای آه
دنیای بی سایه …
زیر اینهمه آفتاب سنگین و تلخ
رنج آور است و سخت
گسل بی رحم زمان
سرای امید را به کام ربود
و ما ماندیم و دوباره اندوه
حالا دیگر …
در این سرای بی کسی
کسی به در نمی زند

امیر جلالی

 

 

 

 

نظرها 15 
  1. طلعت خیاط پیشه

    مرداد 20, 1401

    روح استاد شاد و یادشان گرامی باد
    😔 😔 🌹🌹

    • امیر جلالی

      مرداد 22, 1401

      سلام و عرض سپاس از همراهی شما

  2. مینا یارعلی زاده

    مرداد 20, 1401

    درود و مهر و بسیار بسیار تسلیت استاد جلالی ارجمندم
    دریغ زندگی دیگر زندگی نیست بی بزرگانمان بر این مرگارزم چه کنیم؟!
    بی سایه مانده ایم😥😢

    • امیر جلالی

      مرداد 22, 1401

      سلام سرکار خانم یار علی زاده ، بسیار دوباره سخت شد گذران روزها، ستون های ادب پارسی یکی یکی آسمانی می شوند دیری نخواهد پایید که سقفی بالای سرمان نخواهند بود… . درود بر شما

  3. طارق خراسانی

    مرداد 20, 1401

    سلام پسر عزیزم

    تسلیت عرض می کنم 🖤

    بیا که بی تو دلم زهر مار میخواهد
    کجایی عزیز جان؟
    چقدر دلتنگت بودم…

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👌🖤🌿

    • امیر جلالی

      مرداد 22, 1401

      سلام و عرض ادب خدمت سرور گرامی و دوست بسیار عزیزجناب آقای خراسانی ، دیگر خیلی تنها شدیم. دنیای بی سایه …. سایه که نباشد روشنی تنهاست و دنیا به سایه روشنش زیباست. مشتاق خدمت هستم و درود بر شما

  4. امیر جلالی

    مرداد 22, 1401

    سلام و عرض سپاس از همراهی شما

  5. ولی اله بایبوردی

    مرداد 22, 1401

    خادمی گشتی به خدمت خلق چون
    ای که انسانی به دور از هر زبون

    آن صراطی را بپیمایی رها
    از سرا دنیا فنایی سرنگون

    ولی اله بایبوردی

    19 / 05 / 1401

    سلام و درود

    روح استاد قرین رحمت الهی …

    • امیر جلالی

      مرداد 22, 1401

      سلام و عرض سپاس از همراهی شما

  6. محمد رضا خوشرو

    مرداد 22, 1401

    آفرینها .
    شعر قشنگی بود
    🌺

    • امیر جلالی

      مرداد 23, 1401

      سلام و عرض سپاس از همراهی شما

  7. زهرا آهن

    مرداد 25, 1401

    درود بر شما

    روان امیر هوشنگ ابتهاج در آرامش جاویدان و یادش گرامی

    زیبا قلم زده‌اید

    پایدار باشید🌷🌺

    • امیر جلالی

      مرداد 31, 1401

      با عرض سلام و سپاس از همراهی شما

  8. حسن مصطفایی دهنوی

    مرداد 26, 1401

    درودها بر شما استاد گرامی ادیب فرزانه و فرهیخته
    بسیار زیبا، دلنشین و سرشار از احساسات لطیف سروده اید
    قلمتان نویسا
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    • امیر جلالی

      مرداد 31, 1401

      با عرض سلام و سپاس از همراهی شما

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا