🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قلم ..

(ثبت: 2247) مرداد 27, 1395 

بسمه تعالی

اشک دیدم  چون قلم سر را به زیرانداختم

خط فکــــــرم را در انشای نگاهت باختم

گیسوانت  درس بی مهری به من آموختند

فکر دیدار تـــو را در پشت ســر انداختم

سهم من شد  یک بغل زانوی غم از زندگی

اینچنین در عشق تو هم سوختم  هم ساختم

طرح ابروهای تو شمشیر تیز دیگر ست

در مصاف چشم تــو تیغ از نیامش آختم

از صلیب شانه هایت  جنگ ما آغاز شد

زخم خوردم پرچم صلح و صفا افراختم

من بجای عیب جویـــــی از نگاه دیگران

عیب خود را دیدم و بر خویشتن پرداختم

مثل بادی در مسیر عاشقی ، دیوانه سر

تا به منزلگاه عشقت  ،  عاشقانه تاختــم

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):