🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قندیل

(ثبت: 3073) دی 18, 1395 
قندیل

او اخم مرا به خنده  وا کرد و رفت
در برف  شبی مرا  رها کرد و  رفت

قندیل به جا گذاشت از معشوقش
مرگ آمد و آتشی به پا کرد و رفت

#عفت_نظری

نظرها
  1. طارق خراسانی

    دی 20, 1395

    سلام و درو.د بر خانم نظزی عزیز 

    خوشحالم با شعر های زیبای تان در کنارمان هستید

    در پناه خدا شاد زی

  2. سوگند صفا

    دی 20, 1395

    سلام و درود به خانوم نظری عزیزم…

    دیشب تو تلگرام بود به گمانم

    یکی از رباعی هاتون رو دیدم و خوندم

    چقدر حس خوبی بهم دست داد

    وقتی اخر رباعی اسم شما رو دیدم

    زنده و برقرار باشبن

    حق نگهدارتون

    یاعلی

  3. مينا امينی

    دی 20, 1395

    آفرین

    زیبا بود

    درودها مهربانو

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا