🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قیامت

(ثبت: 263945) مهر 2, 1402 

 

قیامتی اگر هست این آخرالزمان است

قیامتی که گویند پایان این جهان است

نشانه ی قیامت تباهی و فساد است

وقتی که ظلم و بیداد روی زمین زیاد است

وقتی که کار زشتی قبحی دگر ندارد

کسی برای هم نوع یک گام بر ندارد

وقتی صدای فریاد از هر طرف بلند است

وقتی که حق اسیر و آزادگی به بند است

وقتی که اعتراض است دلیل قتل وزندان

وقتی که حاکمیت باشد به دست دزدان

وقتی که آه مظلوم رسد به آسمانها

وقتی که نیش خنجر رسد به استخوانها

وقتی کسی نگیرد از بی کسان سراغی

مردم شفا بخواهند از مرده ی الاغی

وقتی که دادگیران همدست مجرمانند

منتخبان ملت بدخواه مردمانند

وقتی خدا ببیند روی زمین غریب است

وقتی خداپرستی یک خدعه و فریب است

نشانه ها بگویند قیامتی به راه است

وقتی زمین سراسر آلوده ی گناه است

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    مهر 2, 1402

    سلام و‌درود

    شعر شما را با دقت بیت به بیت تا پایان خواندم‌
    آفرین به اندیشه ی پاک‌ و قلم توانایتان

    در پناه حق🍃👌👏👏👏👏👏👌👏🍃

    • سلیم حمادی

      مهر 4, 1402

      استاد خراسانی بزرگ و عزیز
      همیشه بنده را شرمنده ی لطف خود میکنید واقعا بنده لیاقت اینهمه محبت راندارم
      مثل همیشه دستان پرمحبتتان را بوسه میزنم ،🌹🌷🌷

  2. سلام و درود و خدا قوت

    • سلیم حمادی

      مهر 4, 1402

      جناب رضاپور عزیز
      از حسن نظرتان سپاسگزارم
      درپناه حق باشید،🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا