🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 كربلا

(ثبت: 241306) مرداد 31, 1400 

 

كربلا تنديس مشك پاره بود
كربلا يك آسمان پروانه بود
كربلا پرواز عشق قفل زمين
كربلا خون خدا بند زمين
كربلا مشك اميد اوج عطش
كربلا تصوير جارى عطش
كربلا پرتاب تير بر حنجره
كربلا فرياد ها از حنجره
كربلا تجميع درد و عاطفه
كربلا آواى طبل و همهمه
كربلا پرواز نور بهت زمين
كربلا در زير پا افت زمين
كربلا يك امتحان صد آسمان
كربلا يك غفلت و صد ريسمان
كربلا يك تكسوار نامش قمر
كربلا صدها سوار بى هنر
كربلا يك لحظه از كل زمان
كربلا يك اتفاق در اين جهان
كربلا تصوير تاريك زمين
كربلا آئينه ى حق اليقين
كربلا شور و شعور جاودان
كربلا پندار سبز و آرمان
كربلا يك استقامت يك ولى
كربلا اسطوره از جنس على ع
كربلا يك آفتاب نامش حسين ع
كربلا فرياد زينب ع بى حسين ع

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    مرداد 31, 1400

    كربلا يك استقامت يك ولى
    كربلا اسطوره از جنس على ع
    كربلا يك آفتاب نامش حسين ع
    كربلا فرياد زينب ع بى حسين ع

    🌿👏👏👏👏👏👏🖤🌿

    سلام و عرض تسلیت

    عالی ست

    در پناه خدا 🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا