🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 كرونا ٢

(ثبت: 233043) آبان 14, 1399 

 

جهان غوطه ور شد به گردابها
نمانده دلى خوش به مردابها
چو خس كاشتيم ، خار برداشتيم
نمانده گل و ميوه در باغها
به تاراج مال يتيمان برند
به ترفند قوت ضعيفان خورند
ندادند حق فقير و ضعيف
چو قارون به خاك سياه اندرند
همه هم قسم گشته ايم در سراب
همه شكوه داريم از اين حباب
به فردا كه محشر هويدا شود
ز چشمانمان بگذرد اين حجاب
ولى دستهامان گواهى دهند
كه خود بسته ايم چشمها از حساب

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا