🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 لاشه‌ی کوکی

(ثبت: 243055) آذر 5, 1400 

 

نبودنت،،،
مرگ است وُ
خانه بی تو، گوری تاریک…
وَ من،،،
لاشه ای کوکی!

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. فریبا نوری

    آذر 5, 1400

    لاشۀ کوکی

    زیبا بود این تعبیر از خودِ بی تو

    درود جناب فلاحی گرانقدر

    🌹🌹🌹🌹🌹

  2. طارق خراسانی

    آذر 5, 1400

    سلام

    کوتاه زیبایی ست

    درودتان

    در پناه خدا 🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا