🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 لاله واژگون

(ثبت: 252493) آبان 9, 1401 

 

از خار و خس زمینیان , خون شد دل
چون لاله ی واژگون شکستم در گِل
پیداست زمان عاشقی پایان شد
صد حیف از آن حضور , صد حیف ز دل

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

نظرها
  1. سیاوش آزاد

    آبان 9, 1401

    سلام
    پایان یافت بهتر نیست؟

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا