🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 لانه ی جاسوسی ..

(ثبت: 1557) خرداد 4, 1395 

بسمه تعالی

حیف  در دوران ما  میخانه ها را بسته اند

دست و پای خسته ی دیوانه ها را بسته اند

لانه ی جاسوســـی دیگر فراهم کرده اند

مرغ ها را ســر بریده ، لانه ها را بسته اند
 

آه را از سینــه ی ما بی تفاوت  برده اند

بی اجازه دفتر افسانـــــه ها را بسته اند
 

هیچ کس احسـاس آرامش ندارد در دلش

سنگدل ها خانه ی پـــروانه ها را بسته اند
 

بعد از این یارانه هم دیگر نمی آید بکار

بانک ها با سود کـم رایانه ها را بسته اند
 

حکم قاضی را به نفع خویش اجرا می کنند

خلق خاموش است گویا چانه ها را بسته اند
 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):