🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 لبخندت…

(ثبت: 13713) بهمن 18, 1397 

لبخندت
می‌کشد بره های خیالم
تا چراگاه حضورت
و تو گرگ میشوی
و به دندان میکشی لب هایم را.

 

سعید فلاحی

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

نظرها
  1. اسفند 6, 1397

    درود

    بسیار زیبا

    لذت بردم

    آفرین

    👏👏👏👏👏👏👏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا