🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 لبخندت

(ثبت: 247871) اردیبهشت 31, 1401 

پێکەنینەکانت لە نێو ئەو غوربەتە
لە دەستم دەرچون،
چەپەر هەموو ڕووژێک لێرەوا دەڕوا
خۆزگا کۆرتە نامەیێک، بنێری.

▪︎برگردان:

لبخندت را کم آورده ام،
–در این غربت!
پستچی هر روز می‌گذرد از اینجا…
كاش به نامه‎ای، برايم بفرستی.

#زانا_کوردستانی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا