🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 لبخند تلخ تقدیر

(ثبت: 255519) بهمن 7, 1401 

 

او شاعر  چشمان من میخواست باشد
مثل شبی که روح من آراست باشد
فهمید در من مثل سروی ریشه دار است
فهمید باید با دلم رو راست باشد

در من کبوتر می پراند بعد هر شعر
شاید جهان باید سکوتم را بخواند
تعبیر هذیانهای من باران نبوده است
بگذار تا آخر بر این باور بماند

مردی که در من می نویسد باورش را
اندازه ی البرز در من استوار است
بیت الغزل هایم اگر دلتنگ هستند
ذوقم برایش مثل باران بیقرار است

شب بر سر تنهایی اش چادر کشیده
انگار بغضش ریشه در تصویر دارد
با دست های رازقی ها می نویسد
لبخند تلخی بر لب تقدیر دارد

تنهاترین پروانه از جنس نیاز است
مردی که با من زندگی را می شناسد
او سالها در شعر من ماوا گرفته
او زندگی را با غزلها می شناسد

بویش که می آید تمام واژه ها را
در اوج احساسم به شعرم می نشانم
حالا که باران با دلم درگیر شعر است
من دوست دارم پای چشمانش بمانم

حالا بیا در فصل سبز چشمهایت
یک آسمان لبخند باران را بکاریم
احساس را در رشته کوه بازوانت
نم نم به روی باغ دلهامان بباریم

بد نیست در من ساغر باور بنوشی
من عهد می بندم تورا مغرور باشم
تو شاه بیت شعرهای باورم باش
بگذار من هم در نگاهت نور باشم

 

#پرستش_مددی

ParasteshMadadi

 

 

 

نظرها
  1. درودها….
    مهیندخت شعر و ادب پارسی….همیشه همه ی شعرهایتان را دوست داشته ام….دارم….خواهم داشت….از معدود مهیندختهای شعر معاصر پارسی هستید.

    • طارق خراسانی

      بهمن 7, 1401

      درود بر بزرگ استاد شعر و ادب
      حضرت عباس خوش عمل کاشانی

      الحق بانو پرستش مهیندخت شعر و ادب پارسی می باشند
      در سایه سار بزرگانی چون شما که باغبان گلستان شعر و ادب می باشید باید چنین گل های پرطراوت و خوش عطری رشد و نمو کنند.

      در پناه خدا 🌿🙏🌹🌿

  2. طارق خراسانی

    بهمن 7, 1401

    او شاعر چشمان من میخواست باشد
    مثل شبی که روح من آراست باشد
    فهمید در من مثل سروی ریشه دار است
    فهمید باید با دلم رو راست باشد
    .
    بد نیست در من ساغر باور بنوشی
    من عهد می بندم تورا مغرور باشم
    تو شاه بیت شعرهای باورم باش
    بگذار من هم در نگاهت نور باشم

    سلام بر شاعر فرزانه ی پاک

    همیشه گفته ام پرستش مددی تمام ذرات وجودش شاعرند
    به وجودت افتخار می کنم

    در پناه خدا 🙏👌👌👌👌👌👌👌👌🙏

  3. مهرداد مانا

    بهمن 7, 1401

    اولین بار است که با این قلم آشنا می شوم
    لازم شد باز هم به صفحات شما بیایم

  4. رسول علی محمدی

    بهمن 7, 1401

    سلام‌ودرودها
    زیبا بود و قابل تقدیر
    شاعرانگی هایتان‌مستدام🌹🙏

  5. جواد مهدی پور

    بهمن 8, 1401

    حالا بیا در فصل سبز چشمهایت
    یک آسمان لبخند باران را بکاریم
    احساس را در رشته کوه بازوانت
    نم نم به روی باغ دلهامان بباریم

    💐🌿🙏👏👏👏👏🌹

    زیباااست

    لذت بردم از آشعار قشنگتان

    درود بر شما بانو مددی گرامی

    💐🙏💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا