🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 لحظه را دریاب

(ثبت: 249694) مرداد 9, 1401 

 

آنچه در خیال نیک و سودای توست
آنچه در آرامش و قرار توست
چه رویای خوشی است
چه نفس و وهله نابی است
روزی رسد و زمان بگذشته باشد
آنچه بینی مسرور آن ادراک مانده باشد
لحظه را دریغ نکن از افکار نیک
بیندیش و صبوری کن به همین لحظه نیک…

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):