🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 لشکر غم

(ثبت: 262883) مرداد 23, 1402 
لشکر غم

 

ارتش چشمان تو شهر مرا آتش کشید
لشکر غم ریشه های تشنه ی تن را شکست

شاه عشق آمد به بالینم شبیخون زد به شب
خشمِ شمشیرش دل چون شیشه ی من را شکست

 

 

 

نظرها
  1. عظیمه ایرانپور

    مرداد 23, 1402

    درود بر شما
    چارپاره ی زیبایی ست
    قلمتان سبز🌹

    • سحر فهامی

      مرداد 23, 1402

      درود گرامی جان سپاسگزارم 💚

  2. فیروزه سمیعی

    مرداد 23, 1402

    درودتان باد سحر جانم 💖
    مهربانوی ادیب و گرانقدرم 💗
    هم نقاشی و هم سروده ی زیبایتان
    دلنواز تاثیر گذارست 🌱🌸🌺🍀🌹❣️
    زنده باد جانا🌹💠
    نویسا مانید وسبز وسرفراز
    🌱🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌱

  3. سحر فهامی

    مرداد 23, 1402

    درود گرامی مهربانو جانم سپاسگزارم 🌹🙏💫💚

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا