🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 لعن

(ثبت: 225787) اردیبهشت 6, 1399 
لعن

 

بر ناخوشی زمانه لعنت
بر آتش و بر زبانه لعنت

ما نفلهٔ عمر و روزگاریم
بر خانه و آشیانه لعنت !

نیرنگ و خیانت و سیاست
بر مثلّث سه گانه لعنت

بر زندگی مزخرفی که :
طی گشته چو احمقانه لعنت

با تیر جفای خویش ، بر ما :
آنکس بگرفت ؛ نشانه لعنت

حلقوم امان بریده جلّاد
جلّاد به تو بی‌کرانه لعنت

بر رحم‌کُش عدل‌شکن تو بفرست ..
روزانه و هر شبانه لعنت ؛؛

( یزدان تو خوشت نیاید از لعن
چون میدهی عادلانه لعنت )

لعن
یزدان_ماماهانی
سرایش۵_۲_۱۳۹۹

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. کامبیز شادلو

    اردیبهشت 7, 1399

    صددرود

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا