🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 لمبرهای شب

(ثبت: 225868) اردیبهشت 7, 1399 

 

تو
اول شبی
من
آخر صبحم
چه ثانیه ها
میان ما
خاموش ماندند
و حرفهایم
( این هولوکاست چشم بر دهان من دوخته)
چه ساده
در لمبرهای شب
میسوزند

#مستانه _دادگر
#ماهور❤️

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. اکبر رشنو

    اردیبهشت 7, 1399

    سلام
    و
    دستمریزاد🌷

    حتی
    شاخه های کوچک زمان
    بر می دهد
    به ارزندگی
    در تر سیم رویا های روشن

    بداهه تقدیم

  2. درود بانو آفرین

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا