🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 لیلا جان!

(ثبت: 223874) اردیبهشت 7, 1399 

 

تو با منی و دنیا به کام ماست لیلا جان
دنیای درد آلود با تو هم زیباست لیلا جان
در باور ساحل نشین دریا بزرگ و بخشنده
چشمت طلوع دلکش دریاست لیلا جان
جاری شدی در جانم و غزل از نام تو
خواب غزل هایم پر از رویاست لیلا جان
تا بوده، بوده عشق تو در خون و رگ هایم
تا هست و باشد، عشق تو بر جاست لیلا جان
بی تو _خدا آنروز را هرگز نیارد _مرگ
در چشم من یک حس جان افزاست لیلا جان
زیباتر از رنگین کمان و شبنم و نرگس
زیباترین نام جهان لیلاست، لیلا جان.

سعید فلاحی(زانا کوردستانی)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا