🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مادر یاس های کبود…

(ثبت: 13082) بهمن 1, 1397 

معنی آب و آیینه مادر یاس های کبود

سخت است باور کنم کُشتن قرآنِ طاها به ضربه ای ممکن باشد…

کبودی پهلویت در صورت یاس ماند تا گواهی شود از ظلمی که در کوچه های مدینه دیدی…

داغ تبِ تند ما از داغی آتشی است که در خانه ی ترا آغوش گرفت…

شیعه را صد درد است و هر صد هزار تویی

و تا زمانی که پاسخ سیلی جهل بر صورت یاس را نستانیم داغ درد پهلوی شکسته ات تسکینی نیست.

 

سعید فلاحی

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا