🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مادر

(ثبت: 232976) آبان 8, 1399 

مادر
شاعر رسول چهارمحالی(ساقی)
——————————–
پهنۂ عشق به زیر قدم تو مادر
جان ناقابل من از کرم تو مادر
مهر و لطف و کرمت هست بنام
زده ام ریشه زیر حرم تو مادر
جای تو جنّت و فردوس برین
تا بهشت است زیر قدم تو مادر
بوسه بر فرق سرت باید زد
به پَرِ چادرِ مُحترم تو مادر
پرورش یافته از دامن توست
جانم از چشمه ی زَمْزَم تو مادر
————————–
شاعر رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    آبان 8, 1399

    🌹🌹🌹🌹🌹💐💐💐💐

  2. جواد مهدی پور

    آبان 8, 1399

    درود بر شما جناب چهار محالی عزیز

    بهره مند شدم از شعر پاکتان

    زنده باشید به مهر مادر

    💐🙏💐

  3. مازیار نژادیان

    آبان 10, 1399

    بسیار زیباست در پناه خدا🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا