🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ماندلا سوتيتر

(ثبت: 256327) بهمن 27, 1401 
ماندلا سوتيتر

چهره‌ام تخته‌سیاه

روسپیدم امّا

چون خدا با گچِ عشق

بر دلم مشق نوشت!

 

ـــــــــــــــــــــــ
سیدمحمدرضا لاهیجی
ساکوتی.هند
ـــــــــــــــــــــــ

#هاشورِ_نیمایی
#نلسون_ماندلا

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. سلام و درود جناب دکتر مدهوش گرانقدر
    صبح و روزتان بهشت

    از لطف و محبت شایان حضرت‌عالی سپاس‌گزارم

    سلامت باشید و سعادتمند

  2. سلام و درود جناب استاد جمعی گرانقدر

    بامداد نکو

    محبت دارید از لطف شایان و کوچک‌نوازی حضرت‌عالی سپاس‌گزارم

  3. سلام و درود جناب استاد جمعی گرانقدر

    بامداد نکو

    از لطف حضور و بزرگواری حضرت‌عالی سپاس‌گزارم.

    سلامت باشید