🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ماهبانو

(ثبت: 246977) فروردین 23, 1401 
ماهبانو

 

تو همسر خورشید هستی مــــادر ماه
عالم کنـــــــار کهکشـانت یک پر کاه

با زیرکی هـــای دلت ای خوش سلیقه
صید تو شد آمــــوزگــــار عشق ناگاه

از دوری ات شیرین ترین فرهـــاد دنیا
یک عمر شد با غصه ها و آه همــــراه

رفتی زلیخــــای وفــــــادار از کنارش
بعد از تو شد دنیـــا برای یوسفت چاه

وصف‌ من از‌ حال تو ناقص هست وقتی
بالاترین هستی و دست شعـــر کوتاه

امــــــا برای شــــاعرت ای شاهبانو
لطفی کن و حاجت‌ بگیر از حضرت‌ شاه

#یاخدیجه‌الکبری‌سلام‌الله‌علیها

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    فروردین 23, 1401

    سلام و عرض ادب

    دلمریزاد
    التماس دعا

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👌🌹🌿

    • اسماعیل علیخانی

      فروردین 24, 1401

      سلام استاد عزیز
      ممنونم
      حاجت روا باشید ان شاءالله 🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا