🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ماهی دلخوش به بارونه

(ثبت: 214477) شهریور 16, 1398 

تو داری میری از یادم
مثل من که از یادت رفتم
از اون روزی که رفتی تو
با تو رفت اقبال و هم بختم
نباشی دنیا هیچ قشنگ نیست
فقط یک سیاه چاله ترسناکه
مردم میگن جنون داره
نمی‌دونم چرا چشمام نمناکه
همه حجم دلم این روزا
پر از حس نفرته و ترسه
از عابرای شهر هر دم
فقط آدرستو میپرسه
دلم گیره خنده هات بود
بیا و پس بده دلخوشی هاشو
ماهی دلخوش به بارونه
نه حوض و نقش کاشی هاشو
سعید فلاحی (زانا کوردستانی)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    شهریور 16, 1398

    🌹🌹🌹🌹🌹
    با سلام و درود خدمت دوست عزیزم سعید آقای فلاحی
    عالیییییییییی
    🌹🌹🌹🌹🌹

    • سعید فلاحی

      شهریور 21, 1398

      درود

      ممنونم

      🙏🙏🙏🙏در پناه خدا

  2. حامی شریبی

    شهریور 16, 1398

    ترانه ی دلنیشنی ست
    گرامی
    تا بینهایت
    آفتاب
    بدرخشید

    • سعید فلاحی

      شهریور 21, 1398

      سلام وادب

      سپاسکذارم

      🙏🙏🙏🌹🌷🌺🌸در پناه خدا

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا