🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ما را به دمی مدام همدم نه غمی

(ثبت: 222623) اردیبهشت 13, 1399 

 

1

میخانه مُدام داشت می خورد دمی
یک جرعه شرابِ ناب از دست ممی

از دستِ ممی که بود ساقی ، جانا
ما را به دمی مدام همدم نه غمی

2

می زنی سنگی کبوتر بال را
بال را زخمی کنی شادی دلا

خود بپا سنگی زدی سنگی خوری
کیفری بینی به ید خود جاهلا

3

نا علاجی درد دارم ای رها
یادِ شیرینی کنم خسرو دلا

همنشین با هم ، به فرهادی نگاه
زخم دل با تیشه درمان مرحبا

4

مزرعی عمران به ویرانی عیان
زخم ها خوردیم از کس ناکسان

خوشه چینانی که حالا مدّعی
خشک دستانی که حاسد بینمان

5

هُدهُدی هادی که هادی بینِ ما
آشنا با هر ادیبی شهرها

آشنا ما را به جایی رهنمون
رهنما جایی به ققنوسی نما

ولی اله بایبوردی

28 / 11 / 1398

 

 

 

 

نظرها
  1. امیر جلالی

    اردیبهشت 13, 1399

    البته گمان من این است که بعضی از بیت ها خود بخود و بالقوه مطلعی برای اثری کامل خواهند بود و بهره بردم و درود بر شما

    • ولی اله بایبوردی

      اردیبهشت 13, 1399

      سلام

      استاد ارجمند جناب جلالی مهر آفرین

      سپاس از لطف و مرحمت جنابعالی

      ممنون از همراهی تان بزرگوار

      طاعات و عبادات مورد قبول پروردگار

      🌸🌸🌸🌺🌸🌸🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا